perjantai 20. marraskuuta 2015

DIY: Keittiön valaisin

Mä oon haaveillu kristallivalaisimesta meidän keittiöön jo siitä asti kun valaisin valintoja ennen muuttoa tehtiin. Kristallikruunu nyt ei vaan oikeen sovi meijän keittiön sisustukseen ja olis myös haasteellinen puhtaana pidettävä, koska meillä ei oo liesituuletinta.

Kesällä siivottiin kellaria ja sieltä löyty vanha mehumaija, josta keksin että siitä tulee keittiöön valaisin. Valaisin osan ostin Ikeasta (3€) ja siitä se ajatus sitten lähti. Koska kristallit kaiveli vieläkin mun mielessä niin päätin yhdistää nekin tähän. 

Tarvittavat kristallit löyty äitini kätköistä, joten niitäkään ei tarvinnut ostaa. Sanoisin että melkoisen halpa keittiönlamppu, mutta mun makuun niin ihana <3

Näillä lähdettiin. Porakoneesta loppu akku ensimmäisen reijän jelkeen, joten työ viivästy päivällä :/


Sitten siitä tuli valmis, mutta kattoon asentaja puuttui. Taas odoteltiin siis päivä.

Koska mulla meni hermo... päätin opetella asennusta ite. Valot pois, sulake pois ja lamppu kattoon. Eipä ollukkaa niin vaikeeta. Turhaan siis odottelin asentajaa päivän :/

Siellä se blingaa <3 

4 kommenttia:

  1. Kivalla tavalla erilainen kristallivalaisin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Tykkään itse kovasti. Sopii paremmin meijän keittiöön kun edellinen.

      Poista
  2. Hauska, ja kierrätystä parhaimmillaan :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Tähön liittyy vielä muistoja edesmenneestä mummostakin, kuinka hän on tällä mehuja keitellyt <3

      Poista

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita