maanantai 22. joulukuuta 2014

Mummon kynttelikkö

Tää kynttelikkö on levänny muutaman joulun kellarissa ja eipä oo tullu mun pieneen mieleenkään ottaa sitä esiin, koska on ollu musta niin ruma. Niin se mieli muuttuu, koska tänä jouluna ja oikeastaan jo varmaan lokakuussa päätin että nyt kaivan sen esiin ja laitan sen päälle.

Tää kynttelikkö on siis mun mummon peruja ja ollut ennen keittiön pöydällä. Tällähetkellä keittiön pöytä on niin täys kaikkea muuta, joten tää sai siirtyä olohuoneeseen.

Kulta ei oikeen oo mun väri, mutta oon yrittäny opetella tykkäämään siitä. Ehkä tän myötä mun kultakammokin alkaa hiipua.

Siinä se nyt kauniisti loistaa. Vieressään adventtikynttilät ja muutama tuikun raato xD

3 kommenttia:

  1. Hieno kynttelikkö ja ainahan tuon voi tuunata, jos tuntuu ettei ole omanlainen. Toinen asia on sitten se, että raaskiiko sitä tehdä. Terkuin Liisa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maalais kävi mielessä, mutta katotaan sitä ens jouluna, jos vaikka se lempiväri oliskin kulta silloin ;) ps. kävin kirpparilla ja löysin kivan puisen kulhon. Se menee kyllä tuunaukseen :)

      Poista
    2. Mielenkiinnolla odotan, millaisen siitä tuunaat :) Liisa

      Poista

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita