sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Välipalakatsaus

Tää postaus on ollu pmeidänn ajan "projekti". Oon halunnu koota muutamia välipaloja joita ollaan yhdessä tytön kanssa syöty. Helppoa ja hyvää siis.

maitokiisseli mustikoilla <3

Helppoja on tietty keitetyt ekset ja kasvikset. kruunusekoitus ihan ykkösenä kärjessä. Nyt oon alkanu tehä erilaisia kiisseleitä mm. maitokiisseli ja sen kanssa jotain marja tai appelsiinikiisseliä. Maitokiisselin kanssa sopii tietty ihanasti jäiset marjat. 

Yhtenä suosikkina on myös  banaani "smoothie" mä sanoisin ehkä enemmän maitojäädyke banaanilla ;D Eli pakastettua banaania (lohkoina, ilman kuoria) ja maitoa, jotka vedän blenderissä soseeks. Nautitaan lasista. Tätä ideaa ajattelin jatkojalostaa myös jugurtin ja leseiden kanssa.
Nyt uusimpana löytönä on tää kookosvanukas, jonka bongasin yhteishyvä-lehdestä.
banaaniletut, olin jo unohtanu näiden olemassa olon kunnes törmäsin näiden "reseptiin" kaverin fb-päivityksessä. 
Ohje lyhykäisyydessään yhtä monta kananmunaa kuin banaaniakin sauvasekoittimella soseeks ja paisto pannulla. 
tää oli oikeastaan meidän iltapalaa, mutta riitti siitä välipalaksikin mulle ja tytölle. Eli siis naudanliha lastuista, sienistä, ananaksesta, sipulista ja juustosta tehty pizza.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita