sunnuntai 25. elokuuta 2013

Teema viikko: Häät



Näin heti alkuun haluun todeta, että ME EI OLLA MENOSSA NAIMISIIN! Idea tähän teema viikkoon tuli tän blogin lukijalta joka toivoi hää askartelua. Noh sitä saa mitä tilaa!

Nää kaikki jutut mitä tällä viikolla käyn läpi on sellasia juttuja, mitä mä omissa häissäni tekisin/haluisin. ( ja kertaus on opintojen äiti, me ei olla vieläkään menossa naimisiin! )

JOS mä menisin naimisiin haluisin mennä meidän puutarhassa ja ihan silleen rennosti. Ei mitää puheita yms turhuuksia. Koirat, kissat, lapset ja lampaat sais juoksennella vieraiden seassa ja parhautta olis että vieraat ei edes tietäis että ovat tulossa häihin. 

Joskus luin jostain blogista kuinkan sen pitäjä oli kaveriporukalla talkoo hengessä tehny kaikkia askarteluja ja leiponu ja seuraavana päivänä pamautti naimisiin jossakin vanhassa kesämekossa. Musta se oli hauskaa ja jotenkin myös niin mun tyylistä. 

Elikkä siis näistä löpinöistä ettenpäin. Tuleva viikko pitää siis sisällään hää juttuja mun tyyliin, miten mä tekisin. Kaikki on siis sellaisia askarteluja, että mitä kaapista löytyy.

Väriks valitsin valkoisen ja hopean. Ottaen myös huomioon nää mun hienot puutarhajuhla häät, niin aika maanläheisiä juttuja on myös luvassa.

Oon keränny tähän muutaman inspiraatio kuvan, joita sovellan.










                     


Kuvat: pinterest





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita