lauantai 8. kesäkuuta 2013

Hei!



Tämä unelmaloistoa-blogi on ollut minulla jo kolmisen vuotta, mutta kaikki kirjoitukseni ovat olleet luonnos tilassa. Nyt olen päättänyt herättää tämän henkiin (ja poistaa nuo vanhat luonnokset). Ideani tässä blogissa on kertoa elämästäni, kokkailuistani ja sisustamisesta. Kuvia yritän lisäillä mahdollisimman paljon.

Osa syynä tämän blogin henkiin herättämiseen on muutama muu blogi ja facebook-ryhmä, joita seurailen ja lisäksi myös se että minulla on nyt aikaa asioille, koska olen pienen tyttären kanssa kotona. mistähän tämän nyt oikeasti aloittaisi? Jos vaikka muutamalla kuvalla, mitä mun päivä on pitänyt sisällään

 Tex-Mex jauheliha pizza


 Tässä siis tyttäremme 4kk nauttii päiväunistaan keittiön lattialla. 

Näistä kuvista voittekin päätellä että mun päivä on mennyt hyvin pitkälti keittiössä, vaikka toki oon vähän siivoillut muuta kämppääkin.

Jos vielä jatkaisin tätä mun tämän päiväistä intoa ja lähtisin vähän kokkailemaan mutakakkumuffineja <3
Jaan huomenna kanssanne mun mutaiset hetket ;) seurailkaa siis jatkossakin tätä blogia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita